perjantai 3. syyskuuta 2010

Aivan varma...

...olen siitä, että kohta olen todella kipeä. Parempi tietysti olla vähän aikaa kunnolla kipeänä kuin olla monta viikkoa vähän flunssainen. Tai sitten tämä epämääräinen palelu ja jäsenien kolotus johtuu tämänpäiväisestä syksyisestä ilmasta. 
Oli kyllä ihanaa olla koiran kanssa lenkillä kun hiukan ripotteli vettä ja metsä tuoksui sateelta ja syksyltä. Odotan vaan sitä, että tulee kunnon ruska-aika! Viime syksystä muistan sen, että ruska kesti pitkään. Oli hienoa kävellä silloin vielä pentukoiramme kanssa, kun metsä oli kertakaikkisen upean värinen!


Näin syksyn tullen olen taas alkanut juomaan teetä. En oikein osaa juoda sitä kesällä, mutta syksyllä ja talvella on jotenkin ihanaa keittää kunnon kupillinen vihreää teetä! Hunajan kanssa tietysti. Teen juontikin on opeteltu asia; en aiemmin tykännyt teestä, kunnes maistoin ystäväni luona vihreää teetä ja olin myyty :) Ja terveellistäkin se on!
Yritin saada teepannustani jonkun tosi hienon ja taiteellisen kuvan, mutta en tainnut onnistua siinä... :)
Kärsivällisyyskin loppui kesken, joten tuon parempaa kuvaa ei nyt ole. Tyytykää siihen!! :P


Tänään on ollut aika hyvä päivä puolikuntoista oloani lukuunottamatta.
Aamupäivällä olin Pikkuisen kanssa kaupoilla pyörimässä ja jotain pientä tarttui mukaankin. Shoppailu on kivaa!
Ei-niin-kivaksi se muuttui siinä kohtaa, kun  Pikkuisella alkoi vissiin palaa käämi ja se alkoi pudotella hyllyistä tavaraa, kun istui rattaissa..silloin katsoin parhaaksi häippästä paikalta, heti kun olin myyjien valvovien silmien alla keräillyt tavaroita hyllyihin takaisin.


Jassoota. Taidan olla ihan valmis jo viettämään hurjaa perjantai-iltaa eli vällyjen väliin ja televisio päälle!! Mieskin on humputtelemassa biljardisalilla, joten saanpahan toljottaa ihan mitä vain haluan! Niin kuin tietty aina muutenkin... :P


Aika kaivaa ne villasukat kaapeista! Se on syksy nyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti