maanantai 13. syyskuuta 2010

Seitsemän.

Olipas oikein mukava yllätys, kun Ahmu antoi minulle tunnustusta! Päätin, että laitan sen sitten eteenpäin, kun hiukan enemmän olen blogien ihmeelliseen maailmaan tutustunut.. kerron sitten myöhemmin, mihin osoitteeseen tunnustus lähti!
Haasteen mukaisesti tässä seitsemän faktaa minusta:

1. Olen jossain määrin sokeriaddikti. Minusta saattaa tulla suorastaan todella kiukkuinen, jos en saa suklaata silloin kun himo iskee!

2. Rakastan tanssimista (ja myös typeriä tanssielokuvia), mutta en usko olevani kovin hyvä siinä.

3. Olen elänyt ja kasvanut sijaisperheessä.

4. Olen ollut ensimmäisen kerran humalassa täytettyäni 18 vuotta.

5. Uskon karman lakiin.


6. Kengännumeroni on 36-37 ja ostin viimeksi kengät lastenosastolta.


7. Haaveilen ulkomaille muuttamisesta.




Juu. Sitten muihin aiheisiin. Eräiden ystävieni erotilanne on saanut minut pohdiskelemaan parisuhteita, ja jälleen kerran sitä kuinka tärkeää on olla uskollinen itselleen. Olen itsekin vuosien varrella syyllistynyt parisuhteessani siihen, että on jättänyt omia tärkeitä juttujaan tekemättä, vaikka toinen ei sitä ole pyytänyt ja vaatinutkaan. Tämän vuoden aikana olen tajunnut, kuinka tärkeää on pitää omista jutuista kiinni ja seisoa omien arvojensa ja mielipiteidensä takana. Minussa on ollut vahvana lapsesta lähtien miellyttämisenhalu, joka on mennyt joskus niin pitkälle että sitä on melkein kadottanut itsensä matkalla.
Olen ikäänkuin herännyt siihen, että haluan pitää minusta itsestäni kiinni, koska kukaan muukaan sitä ei tee!
Itsensä voi hukata myös ystävyyssuhteissa tai muissa ihmissuhteissa, joten rakastakaa ihmiset itseänne älkääkä muuttuko toisten takia, ainakaan kovin paljoa!!


Rakkautta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti