maanantai 18. lokakuuta 2010

Hyvää Yötä.

Ensimmäinen koulupäivä neljän tunnin yöunilla takana.
Olen niin väsynyt, että voisin itkeä.

Koulupäivä sujui mainiosti, mutta muut osa-alueet elämässä potkii päähän ja kunnolla. Vituttaa.

Miksei joskus voisi olla niin, että aivan kaikki asiat elämässä olisi edes hetken hyvin? Minkä takia yhden jutun mentyä hyvin ja putkeen alkavat muut jutut elämässä rakoilla?

Olen niin täynnä kaikenlaista paskaa ja kaikenlaisia paskoja ihmisiä, että taitaa olla nyt parempi mennä vaan nukkumaan, ennen kuin alan tilittämään oikein toden teolla.

Nti Korento kiittää ja kuittaa. 

4 kommenttia:

  1. Mä niin tunnistan ton fiiliksen. Mulla oli la aamunan just toi p-fiilis! ihan kympillä. Mun paras kaveri sattui just laittaman tekstarin ja vastasin sille muutamalla ajatuksella siitä hetkestä. Se soitti ja vuodatin sille kaiken. Ja kas, jopas helpotti :) Vertaistuki toimii aina! Ei muuta kuin tsemppiä ja opiskeluintoa! Ja joskus ne hyvin nukutut yöunetkin auttaa!!! Sitäpaitsi paskoille ihmisille toimii aina parhaiten se, että on itse sairaan hyvällä tuulella ;) Go girl!

    VastaaPoista
  2. :D Heipparallaa! Nukuinkin sitten viime yönä tuollaiset 10 tuntia (Menin yhdeksältä illalla nukkumaan), niin eipäs aamulla ketuttanut enää yhtään niin paljon! Sitä jaksaa sitä kökköäkin paremmin nukutun yön jälkeen! Kiitos JOnna! :)

    VastaaPoista
  3. Hyvä hyvä! Ootko täällä kertonut mitä opiskelet vai onko se salaisuus, saako kysyä? :)

    VastaaPoista
  4. Tuon tunteen tidän niin tasan tarkkaan. Koita fiilistellä pikkuruisia auringonsäteitä elämässäsi!;) Kauniita unia!

    VastaaPoista